Loading...

پوشش بام شینگل

پوشش بام شینگل

.عوامل متعددی درگیر انتخاب پوشش بام شینگل  میباشد مانند میزان باد،رطوبت،موقعیت جغرافیای،گرماوسرما،وزن ساختمان،نوع کاربری و……..

این سقف شیبدار به دو صورت اجرا میشود،سقف هایی با شیب از یک جهت به اصطلاح شیب یک طرفه و سقف هایی با شیب از دو جهت یا به اصطلاح دو طرفه. غالباً سقف شیبدار در نواحی بارانی و برفی و یا مناطق که اکثراً بارندگی است؛مناسب میباشد.

امروزه مصالح های گوناگون با سبک های متفاوت گزینه های بسیاری را برای انتخاب پیشنهاد میدهد.

 

 شینگل خارجی

شینگل خارجی ، برای اولین بار حدود ۱7 سال پیش در کشور آمریکا توسط معماران و متخصصان آمریکایی طراحی شد و سپس به مرحله تولید و اجرا رسید.پوشش بام شینگل آمریکایی که نظر همه را به خود جلب کرده بود در فاصله زمانی کوتاهی در کانادا نیز به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفت و در نهایت این پوشش در کشورهای اروپایی جای سقف های سفالی و روش‌های سنتی را گرفت، همچنین سال ۱۳۸۹ در آمریکا به بالاترین حجم فروش و استفاده نسبت به دیگر  سقف دست یافت و به عنوان برترین سقف معرفی شد.

شینگل خارجی

پوشش بام شینگل خارجی نوعی پوشش بام میباشد که از قیر فراوری شده تولید میشود. این محصول پوششی شیک و مجلل بوده و با توجه به سبکی و تنوع زیاد در رنگ و طرح توانسته اکثر خواسته های مشتریان و متقاضیان خود را برآورده سازد. افزون بر دوام و ماندگاری بالا،

به منظور بافت سازگار و هماهنگی که ایجاد شده در برابر طوفان ،باد،نفوذآب به داخل مقاومت بسیاربالایی دارد.

این پوشش علاوه بر اینکه برای سقف های شیبدار ایده آل است؛برای استفاده در دیوار های عمودی نیز بکار گرفته میشود.از دیگر مزیت های شینگل خارجی میتوان به انعطاف پذیری آن اشاره کرد از این خاطر قابل استفاده برای سقف ها با طرح های پیچیده میباشد.

ساختار پوشش بام

به صورت لایه ای میباشد و از قیر طبیعی با کیفیت تولید میشود.

سایرمواد به کار رفته در شینگل خارجی نوعی فایبرگلس میباشد درشینگل را د برابر ترک خوردگی مقاوم میسازد و سطح بیرونی لایه شینگل خارجی از سنگ ریزه های طبیعی پوشانده شده است.

.وزن هرشینگل خارجی درحدود10 کیلوگرم دریک متر مربع میباشد.

شینگل خارجی دربرابر حریق مقاوم بودهو یا به اصطلاح ضد حریق است.

یکی از مهم ترین ویژگی های  بام شینگل خارجی نصب ساده و بدون مشکل آن است این محصول جزء ساده ترین ها در اجرای نصب میباشد.زیبایی و جذابیت بصری از دیگر امتیاز های شینگل خارجی محسوب میشود؛افزون برآن از طرح ها و رنگ های گوناگونی برخورداربوده است و شما هیچ محدودیتی برای انتخاب ندارید.

 لانه زنبوری:

طراحی این نوع شینگل بسیار زیبا و مدرن بوده و امکان نمای سه بعدی را به سقف میدهد.

 موزاییک:

شینگل موزاییک با داشتن طراحی نا منظم باعث ایجاد سایه و روشن در نما میشود

خارجی پله ای:

این نوع  سقف دارای طراحیب وده که به یک رنگ خلاصه نمی شود

و شباهتی زیادی به دندان های اژدها دارد با توجه به

اینکه تک رنگ نبوده حالت سه بعدی و هایلایت به پوشش بام شینگل شما میدهد.

 

این محصول برای سقف های شیبدار با شیب بالای 30% آرمانی است

و برای دیوارهای عمودی نیز کاربرد دارد،

از مزایای مهم اینسقفی طرح بندی و رنگ بندی بسیار گوناگون آن است.

سقف

از دیگر مزایای این پوش سقفی شینگل انعطلاف پذیری بالای آن است، از همین رو شینگل در طرحهای  به راحتی قابل اجراست، پوشش بام شینگل یک سیستم قابل اعتماد در مساوی عوامل خارجی مشابه بادهای زیاد نیرومند و برای سالهای طولانی نیازی به حفاظت ندارد،نکته قابل توجه اینکه شینگل یگانه از معدود های سقف شیبدار میباشد که بعد از نصب میتوان روی آن تردد کرد بدون آنکه آب بندی سقف شینگل مبتلا مشکلی شود.

 

همچنین برای  دیوارهای عمودی نیز کاربرد دارد،از مزایای مهم این سقف طرح و رنگ بندی بسیار متنوع آن است.

سیستم قابل اعتماد

از دیگر مزایای این  سقفی انعطلاف بالای آن است، به همین دلیل در طرحهای  به راحتی قابل اجراست.

 های سقفی

یک سیستم قابل اعتماد در برابر عوامل خارجی مانند بادهای بسیار قوی که نیازی به نگهداری های پر هزینه ندارد، همچنین شینگل یکی از محدود  های سقفی است که میتوان روی آن تردد کرد بدون آنکه آب بندی سقف دچار مشکلی شود.